نرم افزار رومیزی (RZ) نسخه نصبی

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
نرم افزار رومیزی (RZ) نسخه نصبی.

آیا برایتان اتفاق افتاده در محل کارتان با شخصی داشته باشید صحبت کنید و از صحبت هایش یادداشت هائی بردارید و در همین موقع تلفن هم زنگ بزند و شخص دیگری بخواهد در مورد موضوع دیگری مطالبی بیان کند که بخواهید یادداشت کنید. نوشتن درجای جای کاغذ شاید کار راحتی بنظر آید اما نگهداری و پاک نویسی آن و احیاناً تنظیم صورتجلسه قدری زمان بر و طولانی خواهد بود. ممکن است فکر کنید از طریق نرم افزار ورد و دیگر ذخیره سازهای ویندوزی می توان این کار را انجام داد اما باید توجه داشته باشید ایجاد فایل و دسته بندی و نگهداری فایل ها زمان بر است ضمن این که اگردر سال چندصد مورد باشد کار دشواری است . با این مقدمه می توان گفت نرم افزار رومیزی دارای قابلیت یادداشت برداری از طریق تایپ کردن گزیده مطالب و ذخیره آن با دسته بندی های مختلف می باشد .

رومیزی ، نرم افزار چابکی است که قابلیت بالا آمدن بسیار سریع دارد و در تمامی سیستم عامل های ویندوز قابل نصب است و در صورت نصب یک نسخه از آن بر روی هر کامپیوتر نسخه های بعدی آن نیاز به نصب ندارد و می توان در چندین فولدر مختلف نرم افزار را اجرا نمود و موارد ذیل قابل ذکر است :

1) در هنگام ورود به نرم افزار سال می پرسد که بر اساس آن سال پرونده بانک اطلاعاتی را تشکیل می دهد.
2) دارای دو گونه منوی افقی و عمودی برای سهولت دسترسی می باشد
3) مهمترین رکن نرم افزار قسمت ثبت اطلاعات می باشد که از بخش های مختلفی ( مانند موضوع، نوع اقدام، نحوه ارائه گزارش، نام دستگاه، اظهارات،اقدامات، بررسی، یادآوری، ساعت ورود و خروج) تشکیل شده و بعضی از منوهای آن قابل گزارش گیری می باشد .
4) جستجوی بسیارسریع هر عبارت یا متنی در کلیهء اطلاعات ذخیره شده ( با کلیدCtrl+F2)

همراه نرم افزار فایل راهنما، فایل راهنمای نصب، راهنمای فارسی نمودن ویندوز می باشد.

نسخه RZ100.EXE
1400/08/02
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 8995 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: exe

حجم فایل:13,859 کیلوبایت

 قیمت: 260,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    همراه نرم افزار می باشد

  • محتوای فایل دانلودی:
    exe,pdf