پاورپوینت مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش بیشتر در عصر دیجیتال

دسته بندي : کتاب » روانشناسی و روانپزشکی
توضیحات:
پاورپوینت مهندسی ذهن مخاطبان با ان ال پی با رویکرد بازاریابی و فروش بیشتر در عصر دیجیتال، در 165 اسلاید.

دراین فایل مطالب ارزشمند در زمینه ان ال پی ( برنامه ریزی عصبی کلامی ) استراتژی تحلیل محیط استراتژی تبلیغات اثربخش و ماندگاری کسب وکار ،مدیریت تغییر و ذائقه مشتریان، آنالیز رقبا راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی و ترجمه مطالب از زبان اصلی با 165 اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند قرار گیرد.

بخشی از متن فایل:
مهندسی فروش و بازاریابی دران ال پی
یكی از تكنیك های ان ال پی فروش از طريق بازاریابی عصبی است. امروزه مهندسی فروش و تحلیل رفتار مشتري به امري جديد در بازاريابي و خدمات تبديل شده است. شركت هاي تجاري سعي دارند مشتري وفادار داشته باشند؟ اما اين امر چگونه رخ ميدهد؟ اگر بدنبال جذب مشتري با روش هاي سنتي هستيد، بايد بگويم دورن آن به سر رسيده است.
مهندسي فروش هميشه با نوآوري و هيجان براي مشتري همراه است. متخصصان ميگويند تبليغات و معرفي محصول را طوري براي بيننده رقم بزنيد كه مانند يك واقعه يا حادثه باشد. حتما به ياد داريد كه يك حادثه و صحنه اي كه به هيجان آمديد را مدتها در خاطر داشته ايد. حال با دانستن تيپ هاي شخصيتي مشتري و شناخت ترجيحات،‌ مي توان مشتري وفادار پديد آورد.
مدل ميلتون در تبليغات:
در سالهاي اخير از تبليغات مستقيم محصول كمتر استفاده ميشود. يعني يك پيام اجتماعي يا احساسي پخش ميشود و در پي آن به مشتري القا ميشود با خريد و يا عدم خريد محصول چه اتفاقي رخ خواهد داد. اگر اين فرآيند را به خوبي پياده سازي كنيد،‌ تاثيرات شگرفي در مخاطب ايجاد خواهيد كرد.
در يكي از تبليغات براي نشان دادن اهميت كمربند ايمني،‌ صندلي هاي جلوي خودرو را بشكل ديوار بتني ترسيم كردند و يا در تبليغ ماشين جديدي مي بينيد كه با نشانه گرفتن مركز لذت و احساسات مشتري (مانند مسافرت و در كنار خانواده بودن) سعي دارد مخاطب را به سمت شرايط خوشايند سوق دهد تا در آينده با ديدن برند فوق،‌ بدون درنگ آنرا انتخاب كند.
واقعيت اينست كه متقاعد كردن مشتري براي پرداخت پول چندان راحت نيست زيرا مغز در هنگام پرداخت پول، ‌شرايطي نزديك به تجربه درد را تداعي ميكند و قسمت درد در مغز تحريك ميشود.
پس درگير كردن ذهن مخاطب با محصول و برقراري ارتباط بين اين دو،‌ از اهداف بازاريابي عصبي در ان ال پي است. در مطالب گذشته از نشانه گذاري و تكيه گاههاي ذهني در ان ال پی گفتيم. در اين متد ذهن مخاطب به يك تجربه لينك ميشود و فرد با ديدن شرايطي مشابه،‌ همان واكنش تلخ يا خوشايند را از خود نشان ميدهد.
پس سعي كنيد تكيه گاه خوشايندي در ذهن مخاطب بسازيد.

تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی راهکارهایی ارائه می‌دهد که مجموعه مهارت‌هایی را شامل می‌شود. این مهارت‌ها به فروشنده کمک می‌کند به سرنخ‌هایی برسد که باعث دستیابی به نتایج مثبت در معامله و فروش می‌شود. استفان کاوی در یکی از کتاب‌های خود، با طرح سوالاتی، چشم انداز روشنی از یک فروش موفق ارائه می‌کند. این سوالات عبارتند از:
o آیا شما تلاش خود را در یک مکالمه خوب به کار برده‌اید یا ناموفق بوده‌اید؟
o آیا مهارت و چشم اندازهایی برای جهت دهی وهدایت افکار مشتری به سمت خرید دارید؟
o آیا مهارت‌هایی برای کاهش استرس مشتری و افزایش انعطاف پذیری آن‌ها دارید؟
o آیا توانایی تاثیر روی ذهن و قلب مشتری را دارید؟
o آیا می‌توانید از توانایی بالقوه کیف پول مشتری استفاده نمایید؟
o آیا می‌توانید بر مخالفت‌های مشتری غلبه نمایید؟
آیا تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی غیراخلاقی است؟
شاید الان به غیر اخلاقی بود کارهای بالا فکر می‌کنید. اما بهتر است بدانید که تکنیک‌های افزایش فروش در ان ال پی بر روی شرایط برد – برد تمرکز دارد. در فروش با ان ال پی شما با نوع نگرش، نیازها و زبان مشتری آشنا می‌شوید.
بر اساس آن‌ها صحبت و عمل می‌کنید و به خریدار کمک می‌کنید تا نیازهایش را مرتفع کند. ان ال پی به شما کمک می‌کند که از زبان بدن (Body language) خود و دیگران آگاه شوید. همچنین معنا و قدرت زیر و بمی صدای خود و دیگران را تشخیص داده و از این طریق بتوانید افکار مشتری را بدون آنکه بیان کند متوجه شوید.

چطور می‌توان با استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی از رقبا سبقت گرفت؟
با استفاده از تکنیک‌های افزایش فروش ان ال پی شما از وضعیت احساسی مشتری آگاه می‌شوید. وقتی که شما تکنیک‌های ان ال پی را در فروش بکار می‌برید، اطمینان خریدار را از بابت دریافت محصول سازگار با نیاز و خواسته‌اش جلب می‌کنید. در نتیحه مشتری از انجام معامله با شما احساس رضایت بیشتری می‌کند. در این صورت شما در ذهن مشتری به دلیل تیزبین بودن و آگاهی از نیازش ماندگار می‌شوید.
همین مساله باعث مراجعه‌های بعدی مشتری شده و هم باعث جذب مشتریان جدید از طریق مشتریان راضی می‌شود. چرا که از نظر این مشتری، شما فروشنده‌ای نیستید که فقط خواهان نفع شخصی باشد. بنابراین بیشتر به شما اعتماد می‌کند. در صورتیکه شما صادقانه با او برخورد کنید به شخص و منبع با ارزشی نسبت به رقبا تبدیل خواهید شد.
خریداران به فروشنده‌ای احترام می‌گذارند، که او نیز برای آن‌ها احترام قائل شود.
برای اینکه مشتری به این باور برسد که شما به او احترام می‌گذارید به این سوال به خوبی فکر کنید. شما ترجیح می‌دهید از چه کسی خرید کنید؟
o فروشنده‌ای که قصد تحمیل در فروش و ارائه خدمات به شما را دارد.
o فروشنده‌ای که برای پیدا کردن نیازهای شما وقت می‌گذارد. سپس به شما کمک می‌کند تا بهترین مورد را انتخاب کنید و در کل انتخاب‌ها را برای شما آسان می‌کند.
شاید مورد دوم کمی زمان بر باشد و نیاز به بالا بردن مهارت داشته باشد. اما در صورتی که شما در این امر مهارت پیدا کنید، قطعا هم باعث حفظ مشتریان شده و هم خریداران جدید روز به روز افزایش می‌یابند.

فهرست مطالب:
مشخصه های N.L.P در تبلیغات و ارتباطات
ان ال پی بر پردازش ذهنی تمرکز دارد
ان ال پی طرح های زبانی خاص را به کار می برد
ان ال پی یک رویکرد کلی نگر است.
ان ال پی بر اساس توانایی و الگوسازی است
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات
ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اصلی استوار است
تاثیر NLP و مهندسی ذهن بر بازاریابی و تبلیغات
نقش اعصاب در تبلیغات
ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه در تبلیغات و ارتباطات
اصولی اشاره می شود که برای تهیه برنامه های بازاریابی ، ارتباطی و تبلیغی با توجه به ضمیر ناخودآگاه می تواند اثر بخش
اصول مهندسی ذهن و ان.ال.پی در بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات
اصول سطوح عصبی – زبانی
اصل باورها و ارزش ها
اصل پیام های هوشمند (SMART )
اصل پیش فرض ها
اصل چارچوب ها ، قواعد ؛ تکنیک ها
اصل خطوط زمانی
اصل مدل TOTE
اصل مدل متا
نمونه چک لیست مدل متا برای فروشنده و تبلیغ کننده لباس
اصل مدل Score
اصل زبان بدن
اصل دی.ان.ای ان.ال.پی
اصل مدل میلتون
مشخصه های ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات
ساختار مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی و تبلیغات
ان ال پی در بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است
ان ال پی (N.L.P) چیست؟
ان.ال.پی چگونه شکل گرفت؟
ان.ال.پی چه کاربردهایی دارد؟
پردازش زبان طبیعی چیست؟
پردازش زبان طبیعی چگونه کار می کند؟
دو مرحله اصلی برای پردازش زبان طبیعی
پیش پردازش داده ها
روش های پیش پردازش داده ها
الگوریتم های پردازش داده ها
مزیت پردازش زبان طبیعی
ان ال پی در سئو
N L P
NLP در سئو: آیا ارزش وقت شما را دارد؟
، سئوکاران باهوش همیشه در حال بررسی جاده هستند
NLP چیست نحوه اتصال آن به الگوریتم Google.چرا مهم است
چرا BERT و NLP دست به دست هم می دهند
بهترین راه برای درک NLP از دیدگاه SEO ، ابتدا درک BERT است.
گوگل توسعه یافته باBERT.
NLP برای دهه ها وجود داشته است
از نگاه Google ،NLP راببینیم
نکته اصلی درک بهتر زبان است
Google BERT پادشاه مطالب است
کلماتی که معانی زیادی دارند
محتوا پادشاه است
اندازه گیری احساسات درگوگل
چرا احساسات برای سئوکاران مهم است؟
موجودیت چیست؟
درک NLP
چگونه می توانید NLP را در استراتژی SEO خود پیاده سازی کنید
نسخه ی نمایشی API زبان طبیعی Google"
سئو موفق تقریباً همیشه با داده شروع می شود.
تحقیقات کلمات کلیدی عمیق تر می شود
افزایش تجربه مخاطبان
تجزیه و تحلیل رقبا
درک زبان طبیعی
نقل قول پاداش از متخصصان صنعت
اهمیت درک و بهینه سازی محتوا
بهبود درک زبان طبیعی
آیندهNLPبرای سئو
الگوریتم تشخیص جامعه
نقش حیاتی NLP درسئو
تکامل ابزارهای هوشمندانه
گوگل ، به عنوان رهبر بازار در صنعت موتور جستجو ،
ادغام NLP در استراتژی SEO
. استراتژیهای محتوای مبتنی بر شواهد
مراحل مختلف تکنیک های NLP
تکامل و آینده پردازش زبان طبیعی (NLP )
مقدمه ای برای پردازش زبان طبیعی (NLP )
کاربرد های تخصصی ان ال پی در گوگل
تاریخچه پردازش زبان طبیعی (NLP )
روندهای اخیر در پردازش زبان طبیعی (NLP)
ارتباط ان ال پی با الکسا
خدمات ویژه ان ال پی به عنوان تغییر دهنده بازی
تجزیه و تحلیل احساسات با استفاده از NLP –
تجزیه و تحلیل شناختی دران ال پی
آینده پردازش زبان طبیعی (NLP )
اثرات پردازش زبان طبیعی (NLP) در بازاریابی دیجیتال
ان ال پی ،وسیله تعامل انسان با رایانه
چرا بازاریابان باید به NLP اهمیت دهند؟
کاربردهای تخصصی ان ال پی
ان ال پی در زندگی نوشتاری

NLP چگونه بازاریابی را متحول می کند
با ان ال پی احساسات مردم درمورد برندآنالیزمی شود
مدیریت ذهن مخاطبان با ان ال پی
ان ال پی درتجارت الکترونیک
استفاده غول لوازم آرایشیSephora از دستیار چت بات
آینده NLP در بازاریابی
چالش شماره 1: ارائه جذاب داده های خام
پیش بینی درآمد حاصل از متن بزرگ
چالش شماره 2: ارائه داده های خام به روشی که موجب صرفه جویی در وقت بشر شود
چالش شماره 3: ارائه داده های خام به فرمت قابل استفاده در زمان واقعی
چالش شماره 4: تعامل با ابزارهایی که از NLP استفاده می کنند آسان تر است
آینده NLP در بازاریابی
استفاده از ان ال پی در انتخابات مطالعه موردی انتخابات آمریکا
پروفایل روان سنجی
پروفایل روان سنجی چیست؟
پروفایل روان سنجی چگونه کار می کند؟
نقشه روانشناسی روانشناسی ایالات متحده
مدل OCEAN

گرم شدن تقاضا برای پروفایل روان سنجی
داده های شما چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟
الگوریتم ها می توانند شخصیت افراد را پیش بینی کنند
روانشناس-پروفایل-توضیح دهنده
مطالعه موردی: Experian
مطالعه موردی: کمبریج آنالیتیکا
انتخابات آمریکا؛تد کروز-ترامپ
برنامه نویسی عصبی-زبانی و ارتباطات مدیریتی
برنامه نویسی عصبی-زبانی و ارتباطات مدیریتی
نقش ان ال پی درمدیریت ارتباطات
دسته بندی: کتاب » روانشناسی و روانپزشکی

تعداد مشاهده: 11976 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 165

حجم فایل:9,888 کیلوبایت

 قیمت: 90,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت