گزارش کارآموزی عملیات عمومی فرودگاه شهدای جزیره خارگ

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
توضیحات:
گزارش کارآموزی عملیات عمومی فرودگاه شهدای جزیره خارگ شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص)، در قالب فایل Word و در 23 صفحه.

جزیره مرجانی خارج حدود یک میلیون سال پیش در اثر حرکات تحت الارضی به وجود آمده است. این جزیره حدود ۵۷ کیلومتری شمال غربی بوشهر، ۳۵ کیلومتری از ساحل گناوه و ۳۰ کیلومتری بندر ریگ قرار دارد و از نظر تقسیمات کشوری از توابع شهرستان بوشهر است و حدود ۸ کیلومتر طول و 4 کیلومتر عرض دارد. ارتفاع جزیره از سطح دریا حدود ۳ متر و آب و هوای آن مرطوب و بیشتر با بادهای شرجی همراه است. به علت نزدیکی به مناطق نفت‌خیز، موقعیت خوب دریایی و عمق مناسب برای پهلوگیری نفتکش های عظیم، جزیره خارک مناسب ترین مکان برای صدور و بارگیری نفت خام تشخیص داده شده است.
فرودگاه شهدای جزیره خارک یکی از مهم ترین و راهبردی ترین فرودگاه های کشور در حوزه حمل و نقل هوایی است و از لحاظ لجستیک نقش مهم و تاثیرگذاری در این جزیره را دارد. این فرودگاه با یک باند به طول ۲۴۰۰ متر و عرض ۴۵ متر و منطقه آپرون به طول ۱۲۰ متر و عرض ۱۰۹ در این جزیره پذیرای هواپیماهای متوسط می‌باشد. فرودگاه خارگ از نظر درجه بندی در سطح فرودگاه‌های کشور دارای درجه G است و دارای سامانه های ناوبری DVOR و NDB است ضمن آنکه در این فرودگاه ماهانه بیش از ۲۴ هزار مسافر و حدود ۳۰۰ تن بار و جامه دان جابجا می شود.

فهرست مطالب:
فصل اول : مقدمه
1-1- معرفی محل کارآموزی
2-1- ارتباط محل کارآموزی و رشته تحصیلی
فصل دوم : متن گزارش دوره کارآموزی
1-2 مقدمه
2-2- شرح وظایف و فعالیت ها
3-2- تشریح
فصل سوم: نتيجه گيري و پيشنهادات
1-3- نواقص و عیوب موجود  
2-3- پیشنهادات در جهت بهبود
دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 25377 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 23

حجم فایل:375 کیلوبایت

 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word و قابل ویرایش